Thursday 7 March 2013

Dendam Todak Terbalas


Study Week merupakan masa yang diberikan kepada para student untuk mempersiapkan diri bagi menghadapi “peperangan besar” tak lain tak bukan iaitu Peperiksaan Akhir a.k.a Final Exam.

Masa lebih kurang 2 minggu digunakan sebaik mungkin. Ade yang amek peluang ni untuk balik rumah dan ade yang lebih selesa duduk kat hostel atau rumah sewa jep. Kebetulan geng yang stay kat “U” buat satu trip mancen kat Kenyir yang tak berjaya.


Panorama damai Bukit Keluang


Tak puas hati dengan keputusan tu, satu outing diatur lagi, kali ni di Bukit Keluang. Port air masin ni memang best sebab dipenuhi struktur berupa batu. Balingan popper yang dilakukan tidak bersambut. Sebaik gewang minnow yang ditukar mencecah permukaan air, terus je kena sambar dengan mangsa. Mangsa buat first sprint yang boleh tahan lajunya. Terkedek-kedek ezy nak kejar. Lepas agak berhempas pulas akhirnya tumpaslah mangsa yang disauk oleh Anep.

Todak yang ditewaskan. Dendam akhirnya terbalas

Perasaan puas bila dapat tau mangsa yang tumpas ialah spesies bergigi tajam yang sebelum ini telah “membuli” ezy iaitu todak. Puas rasanya apabila “dendam” todak telah terbalas! Bonus juga bila todak menjadi spesies terbaru yang berjaya digoda dengan teknik casting. Ape pun, terima kasih pada semua geng yang terlibat ngan aktiviti semasa study week ni.

Adios!

Promot sket, hehe..




ézy:
dah dapat 6 spesies, 4 lagi cukup 10

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...